Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα τους εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Προσοχή!, η επιστροφή των προϊόντων γίνετε μόνο σε περίπτωση που:
1) Τα προϊόντα είναι ελαττωματικά.
2) Τα προϊόντα δεν είναι αυτά που παραγγείλατε, έχουν διαφορετικό χρώμα,, μέγεθος.
3) Τα προϊόντα έπαθαν ζημιά κατά την μεταφορά τους.
Πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο (23310-61503) η στείλτε μας mail info@velona.gr.
1). Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;
«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».
2). Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;
Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:
Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο
Β. Να μειώσει το τίμημα
Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
No grid was found for: gghh.